4. O Concello de Malpica pon en marcha cursos para mulleres con disCapacidade dentro do PIMD Rural de Íntegro

26Mai 2016

CURSOS-MALPICA-PIMD-RURAL-webO Concello de Malpica de Bergantiños, a través da Concellería de Servizos Sociais, está a apostar nos últimos anos por todo tipo de accións formativas encamiñadas a fomentar a empregabilidade dos sectores máis desfavorecidos. Agora, en colaboración coa Asociación Íntegro e a Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta, e dentro do Punto de Intervención para Mulleres con Diversidade Funcional (PIMD Rural), o departamento que dirixe Marisol Blanco pon en marcha dous cursos dirixidos preferentemente a mulleres con disCapacidade.

As accións formativas desenvolveranse ao longo dos meses de xuño e xullo. No Centro Cívico de Malpica terá lugar a partir do 9 de xuño un curso de Tapas e Aperitivos, que se celebrará os xoves de 10.00 a 12.00 horas. Na Casa do Oleiro de Buño haberá clases de Informática os mércores, de 10.00 a 12.00 horas, a partir do 8 de xuño.

As prazas son limitadas, e terán preferencia as mulleres con algún tipo de diversidade funcional.  As interesadas poden informarse no centro de recursos de Íntegro no 981 734 985, ou no Departamento de Servizos Sociais de Malpica, no 981 720 280.

Con este tipo de iniciativas preténdese contribuír ao desenvolvemento das mulleres con disCapacidade na sociedade, dotándoas de coñecementos necesarios e útiles tanto para a súa vida diaria como para  a mellora do emprego e a plena inclusión.