Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica pon a punto os campos de fútbol de Xaviña e A Pedra Queimada

4Mai 2016

campo malpica 2

Dentro da súa política de mantemento e mellora dos servizos municipais, a Concellería de Deportes de Malpica aproveitou os últimos días de bo tempo para poñer a punto os campos de fútbol de Xaviña (Buño) e A Pedra Queimada (Malpica), dúas instalacións que rexistran un elevado nivel de uso.

En Xaviña remataron onte os traballos de cepillado mecánico, unha operación que permite que o céspede se manteña en posición vertical. No campo da capital municipal, que é unha instalación máis antiga, antes de proceder ao cepillado foron renovadas varias zonas nas que o céspede se atopaba moi deteriorado. O concelleiro de Deporte, Iago Espasandín, e o alcalde en funcións, Miguel Fernández, supervisaron os traballos.