Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica organiza un compendio de actividades para festexar o Entroido

14Feb 2020

O Concello de Malpica organiza un compendio de actividades para festexar o Entroido que comezarán mañá, día 15 de febreiro, coa festa infantil e o desfile de disfraces de Leiloio. A partir das 16.30 horas, acollerá as actividades a Casa dos Veciños. Colabora: Asociación de Veciños de A Pedrosa, Brión e A Raxeira. O desfile de disfraces infantil e adultos comezará ás 19:30 horas, seguido do concurso de doces. Organiza a asociación de veciños da Pedrosa, Brión e A Raxeira.
O domingo 16 de febreiro celebrarase o obradoiro de piñatas na Casa da Cultura de Seaia, de 10:00 a 13:00 horas, a partir de 4 anos. É de balde para socios, e o prezo é de 3 euros para non socios. As inscricións poden realizarse ata hoxe, no 657 919 272. Organiza A.C.D. Carcaxía. Tamén se desenvolverá a festa de disfraces infantil con inchables e a merenda saudable, con doces de Entroido sen glute, a partir das 16:30 horas na Casa da Cultura. Colaboran A.C. Carcaxía.
O venres 21 de febreiro, venres de Entroido, terá lugar o pasarrúas do CEIP Milladoiro a partir das 10:30 horas, e o do CEIP Joaquín Rodríguez Otero a partir das 12:00 horas. O Concurso de disfraces de Entroido desenvolverase a partir das 00:00 horas polos pubs da vila. Haberá cestas de lacóns e chourizos para os mellores disfraces. As persoas participantes deberán percorrer todos os locais organizadores onde se puntuará cada disfraz. Gañarán os/as que acaden maior puntuación. Organizan os pubs de Malpica: Jofra, Submarino, Leño, Brebaxe, Prisma, e Don Paco. Haberá tamén un obradoiro de máscaras na Aula de Arte do Centro Cívico, de 17:00 a 19:30 horas, a partir de 6 anos. Inscricións no 610 696 267. Organiza a A.C.D. Salitre.
O sábado 22 de febreiro, o sábado de Entroido, haberá cocido en Cerqueda, a partir das 14:00 horas que arrinca coa sesión vermú do grupo La Bamba. Pola tarde, actuación musical a cargo de Judith Cundins e verbena co grupo La Bamba, Judith Cundins e Disco Móvil Impacto. A venda de entradas para o cocido están dispoñibles no restaurante A La Brasa, supermercado Amparo e Sara, cervecerías O Pazo e Prinss e na cantina da U.D. Cerqueda, en Xaviña. Terá fins solidarias coa “Asociación Amigos de los Perros de Carballo”. En Malpica, a partir das 14:00 horas, sesión vermú, cocido de Entroido, percorrido musical e gran concurso de disfraces. Colaboran A.C. Malante e A.C.D. A Estádiga.
Quenda para o domingo de Entroido, 23 de febreiro, para que Malpica acolla o desfile de disfraces infantil, que percorrerá a vila saíndo do Centro Cívico ás 18:00 horas e rematando na praza do Campo. En caso de choiva rematará no Mercado Municipal. Organiza a A.C. Malante. Ás 18:00 actuará a Charanga NBA polas rúas da vila. Tamén a partir das 18:00 se xuntarán as comparsas polas principais rúas. A entrega de premios será a partir das 19:00 horas na praza do Campo. En caso de choiva, farase no Mercado Municipal.
Categorías:
Xeral – a partir de 13 anos – Premios en vales para mercar nos establecementos do Concello de Malpica:
1º premio 300,00 €.
Infantil – de 0 a 12 anos – Todas/os as/os participantes recibirán un agasallo e haberá un premio para o disfrace gañador.
Haberá tamén un concurso de piñatas de Entroido na praza do Campo a partir das 18:30 horas. Entrega de premios, vales para mercar nos establecementos do Concello de Malpica, ás 19:30 horas. Colaboran A.C. Malante, A.C.D. Carcaxía. Tamén haberá un baile social de disfraces de maiores, e un concurso de disfraces para maiores no Auditorio do Centro Cívico, amenizado pola solista do Trío Karma.
O luns 24 de febreiro haberá en Buño unha festa de disfraces infantil con inchables, karaoke, chocolatada e concurso de doces de Entroido, das 16:30 ás 19:30 horas no pavillón polideportivo do CEIP Joaquín Rodríguez Otero. Colabora o ANPA do CEIP Joaquín Rodríguez Otero. Ás 19:30 horas celebrarase un concurso de disfraces no mesmo pavillón. Colabora o ANPA do CEIP Joaquín Rodríguez Otero.
O martes 25 de febreiro, en Malpica terá lugar a festa de disfraces infantil con inchables (para rapazada ata 14 anos) no pavillón polideportivo de Malpica, en horario de 17:00 a 20:00 horas. Colabora o ANPA Ventorrillo. Haberá tamén unha exposición e degustación gastronómica de doces do Entroido, a partir das 17:00 horas no pavillón de Malpica. Colaboran a asociación de Redeiras Mar de Illa e a asociación de Amas de Casa. Podedes inscrivirvos no departamento de Educación e Cultura do Concello, e tamén en calqueira entidade colaboradora.
O sábado 29 de febreiro en Buño celebrarase a Mikaela. A festa comezará ás 13:30 horas coa sesión vermú. O domingo 1 de marzo celebrarase en Cerqueda o percorrido dos Madamitos e Ghuardineros pola parroquia, acompañados por unha comitiva de Entroido. Sairá ás 16:00 horas, co seguinte itinerario: As Pozacas, Leduzo, Os Resíos, O Ceán, Loroxo, As Cortes e Folgueira. Madamitos e Ghuardineros rematarán en Malpica no enterro do Faustino. Organiza: A.C. Raigañas.
En Vilanova celebrarase a festa de disfraces infantil e degustación de doces de Entroido, a partir das 16:30 horas na Escola Unitaria de Beo. Colabora a A.V.C.S. O Brizo. En Malpica actuará a Charanga NBA polas rúas de Seaia e Malpica a partir das 16:30 horas. Será o enterro do Faustino, que sairá do Centro Cívico ás 17:30 horas para percorrer as rúas da vila e a representación teatral da comitiva do Faustino, ás 19:00 horas no Cruceiro. Organiza a asociación de Redeiras Mar de Illa. En Seaia, ás 16:30, o Enterro do Farruco. A comitiva sairá do restaurante O Esqueiro para percorrer Seaia. Organiza a asociación cultural e deportiva San Xulián.