Mércores 14°
  4. O Concello de Malpica mellora a dotación de Protección Civil cun remolque equipado para emerxencias

9Set 2015

O alcalde e o coordinador da agrupación acudiron a recollelo á Academia Galega de Seguridade Pública nun acto presidido polo vicepresidente da Xunta
540-f-foto

O vicepresidente da Xunta, Alfonso Rueda, fixo entrega hoxe na sede da Academia Galega de Seguridade Pública dun total de 41 remolques de emerxencias para as agrupacións de Protección Civil de concellos das catro provincias galegas, entre eles o de Malpica. Ao acto acudiron o alcalde, Eduardo Parga, e o coordinador da agrupación de voluntarios malpicá, Iván Muíño.

O vicepresidente da Xunta resaltou a importancia de que os concellos galegos poidan dispoñer de máis medios que acheguen seguridade á cidadanía, polo que a Xunta facilita así aos concellos galegos novos equipamentos para as emerxencias. O remolque está dotado dun xerador de electricidade, equipo de iluminación, bombas de achique para augas residuais e pluviais, luces de sinalización de accidentes, conos, motoserra, desbrozadora, garrafas e todo o material de autoprotección correspondente.

Os novos equipamentos van destinados a concellos de menos de 50.000 habitantes, mancomunidades ou agrupacións de concellos galegos, no marco de Programa Operativo Feder-Galicia 2007-2013. Hoxe outorgáronse 41 remolques para atención ás emerxencias, e proximamente a Xunta fará entrega de vehículos todo terreo tipo pick-up, furgóns para transporte e loxística, embarcacións pneumáticas de salvamento e rescate; esparexedores de sal adaptados a remolques ou vehículos todoterreo e remolques con carpa presurizadas para Posto de Mando Avanzado, cun orzamento total que supera os 4 millóns de euros.