4. O Concello de Malpica licita a contratación da concesión administrativa dos postos e da cafetaría do Mercado municipal

10Dec 2019

O Concello de Malpica sacou a licitación a contratación da concesión administrativa dos postos e da cafetaría do Mercado municipal.

Esta concesión está dividida en catro zonas, en función da posición dos postos do mercado. Así, na zona 1 estarán comprendidos os postos 8, 9, 11, 12, 13 e 14; na segunda zona os postos 19-20, 21-22, 23, 25, 26 e 30; na terceira zona os postos 6, 7, 15, 16, 17 e 18, e na última e cuarta zona, os postos 1, 2, 3, 4, 5, 31 (que é a cafetaría) e 32.

O prazo da concesión serán 8 anos. A data límite de presentación de ofertas serán trinta días hábiles a partir de hoxe, martes 10 de decembro.

A documentación xeral par participar na poxa presentaranse no Rexistro Xeral, e tamén por correo electrónico á seguinte dirección: correo@malpicadebergantinos.es. As proposicións constarán de dous sobres pechados, denominados A e B, asinados pola persoa que o represente, que fará constar en cada un do seguinte contido. No A. Os documentos acreditativos da capacidade das empresas; no B, o poder, que deberá estar inscrito previamente no Rexistro Mercantil.

O alcalde de Malpica, Walter Pardo, amosouse “tremendamente satisfeito polo desbloqueo desta situación. Ogallá participe moita xente neste proceso e lle deamos entre todas e todos a vida que se merece ao noso Mercado municipal”, sentenciaba Pardo.