4. O Concello de Malpica inviste case 85.000 euros na mellora do sistema de abastecemento de auga

22Ago 2017

ETAP (1)

O alcalde, Eduardo Parga, vén de asinar coa empresa Espina y Delfín S.L. o contrato de subministración e instalación de diferentes equipos para a mellora da ETP e dos depósitos do sistema de abastecemento de auga do Concello de Malpica. O investimento acada os 84.783,64 euros.

As obras serán financiadas con cargo ao Fondo de Compensación Ambiental, que ten como finalidade a aplicación de actuacións globais destinadas á conservación, reposición e restauración do ambiente e do reequilibrio territorial. Neste sentido, os proxectos de saneamento, redes de sumidoiros e abastecemento de augas considéranse prioritarios.