Luns 15°
  4. O Concello de Malpica establece un dispositivo especial de seguridade e limpeza con motivo da noite de San Xoán

22Xuñ 2019

cachelas

O Concello de Malpica vén de establecer un dispositivo especial de seguridade e limpeza con motivo da noite de San Xoán, xa que cada vez son máis as cachelas que se celebran no noso concello.

Dende a Agrupación de Voluntarios de Protección Civil pídese á veciñanza que extreme as precaucións para previr riscos. Deste xeito, por exemplo, recoméndase non amorear materiais a máis de 3 metros de altura nin cun perímetro superior a 8 metros, utilizar só materiais sólidos, gardar unha distancia de seguridade mínima de 20 metros con respecto a edificacións, tendidos ou vehículos, adoptar medidas de autoprotección, ter precaución co vento e asegurarse que, unha vez apagado, o lume non se reavivará. Cando participen nenos pídese a supervisión dun adulto e que non se lles permita aos nenos xogar co lume nin utilizar produtos pirotécnicos.

Por outra banda, e en previsión de que a praia de Area Maior sexa un dos escenarios da celebración da noite de San Xoán, dende o Concello de Malpica estableceuse un dispositivo especial de limpeza para que xa dende primeira hora da mañá do luns o areal se atope en condicións óptimas de uso.