4. O Concello de Malpica de Bergantiños volverá a ter proxección turística internacional en FITUR

15Xan 2018

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e a concelleira de Educación, Cultura e Turismo, Noelia Freijeiro, partirán mañá martes con rumbo a Madrid para participar na Feira Internacional de Turismo (FITUR), o principal escaparate turístico do país. O Concello de Malpica de Bergantiños volverá a ter proxección turística internacional desde o stand de Galicia, que este no aposta por un turismo diferenciado e de calidade, feito con imaxinación e para gozar sen présas.

jose-antonio-corral-baja

Entre os numerosos produtos que se presentarán en FITUR 2018 hai varios nos que ten cabida o noso concello, como Galicia Surfing, que identifica un cento de praias aptas para o surf con propostas de viaxe para coñecer os recursos asociados; o Club da Auga, dentro do que se integra a Ruta dos Faros de Galicia, ou Escenarios ao volante, unha escolma das 25 mellores rutas polo territorio galego.

O Concello de Malpica completará as experiencias xerais con propostas particulares como a Olería de Buño e publicacións como os novos mapas turísticos. O alcalde e a concelleira tamén participarán o mércores ás 17.30 horas na presentación dos produtos turísticos de Costa da Morte Asociación Turística (CMAT).