Luns 15°
  4. O Concello de Malpica dálle continuidade ao proxecto “Pintar na Rúa” cun obradoiro para nenas e nenos de 7 a 14 anos

9Xul 2015

Aberto o prazo de inscrición para o taller, que será impartido pola artista Paula Fraile
540-f-foto

Malpica, que foi un concello pioneiro na Costa da Morte no tratamento artístico de espazos degradados, recuperou o verán pasado o proxecto “Pintar na Rúa” a través de dous obradoiros que permitiron transformar o muro exterior do Centro Cívico nun enorme lenzo no que os nenos e nenas deron renda solta á súa creatividade. A experiencia tivo tanto éxito que a Concellería de Cultura decidiu levar a cabo este ano unha segunda edición, na que de novo os escolares serán os protagonistas dun proxecto dirixido pola artista Paula Fraile (Guadalajara).

Este verán os participantes seguirán enchendo de cor os muros da vila, aínda que terán alternativas para os días de choiva que se desenvolverán no interior do Centro Cívico. En total serán 20 días, repartidos en dous bloques de dez sesións cada un. A primeira quenda desenvolverase do 20 ao 31 deste mes, e a segunda, do 3 ao 14 de agosto. Os participantes repartiranse en dous grupos en función das súas idades, de xeito que os nenos e nenas de sete a dez anos pintarán de 11.00 a 12.30 horas, e os de once a catorce anos, de 12.30 a 14.00 horas. En cada grupo hai 10 prazas, e o prezo da actividade é de 11 euros.

As familias que queiran máis información ou inscribir aos seus fillos e fillas teñen que dirixirse ao departamento de Educación, Cultura e Turismo, situado no primeiro andar do Centro Cívico, ou chamar ao 981 707 104.