4. O Concello de Malpica convoca o Concurso de Debuxo e Pintura de Nadal para os escolares de infantil e primaria

24Nov 2014

O prazo de entrega dos traballos estará aberto ata o 1 de decembro
540-f-foto

A Concellería de Cultura de Malpica, que dirixe Noelia Freijeiro, vén de convocar o Concurso de Debuxo e Pintura de Nadal, un certame xa clásico no que poden participar todos os escolares de infantil e primaria do municipio. Os nenos e nenas poderán utilizar calquera técnica de pintura e/ou debuxo: lápices, ceras, acuarela, collage, etc…

Os traballos poden entregarse ata o 1 de decembro no departamento de Educación e Cultura do Concello de Malpica.

O xurado estará composto por un representante do Concello de Malpica e outro de cada un dos centros de ensino participantes. Como en edicións anteriores, haberá dous premios: o primeiro consistirá nun lote de libros e a publicación da obra como fondo do cartel das actividades de Nadal, e o segundo levará outro lote de libros e a publicación da pintura como do saúda de Nadal do Concello de Malpica, que se publicará cando menos en dous medios de comunicación escrita.