4. O Concello de Malpica asina un contrato por dous anos, ampliable ata tres, con Aspaber para a limpeza viaria

24Nov 2017

ASPABER 2

O Concello de Malpica e Aspaber asinaron hoxe o contrato correspondente ao servizo de limpeza viaria, que foi adxudicado ao centro especial de emprego Aspaber no concurso público convocado a tal efecto. No acto participaron o alcalde, Eduardo Parga; o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández; o presidente de Aspaber, Francisco Costa, e a directora do centro especial de emprego, Dolores Fernández.

Aspaber, que viña desempeñando o servizo de limpeza viaria en Malpica desde mediados do ano 2013, renova deste xeito a súa vinculación co noso concello ao presentar a mellor oferta. O contrato ten dous anos de vixencia e un importe de 82.031,49 euros, e poderá ser prorrogado como máximo un ano máis.

O persoal de Aspaber encargarase da limpeza viaria, varrido e baldeo, limpeza de papeleiras, carteis e pintadas, entre outras funcións. O alcalde de Malpica expresou a súa satisfacción por poder seguir contando co centro especial de emprego non só polo bo facer que ten demostrado senón tamén porque este novo contrato permite ao Concello de Malpica seguir materializando o seu compromiso coa integración laboral das persoas discapacitadas.