Luns 16°
  4. O Concello de Malpica adapta o parque infantil á normativa

8Dec 2014

O Concello de Malpica adapta o parque infantil á normativa

As obras, que avanzan máis lento do previsto debido á choiva, teñen un orzamento de case 100.000 euros
540-f-foto

Aínda que van un pouco máis lentas do previsto por culpa da choiva, as obras de reforma e adaptación do parque infantil de Malpica, situado na rúa Patria Galega, seguen avanzando e prevese que estean rematadas no prazo establecido, segundo indicou o concelleiro de Obras, Miguel Fernández. O proxecto está incluído no POS 2014 e ten un orzamento de 99.792,78 euros.

As obras consistirán na reforma do parque para adaptalo á normativa actual sobre parques infantís, a eliminación de elementos construtivos que poden supoñer certo risco para os usuarios (bordillos, gradas, bancos de fábrica?), a reposición de pavimentos, a substitución da fonte, a reforma dos aseos e a organización das zonas de xogos por idades. Neste sentido, os que poidan ser reutilizados serán restaurados e no resto dos casos colocaranse xogos novos. Ademais, o parque será dotado de mobiliario novo.