4. O Concello convoca o proceso para a contratación laboral temporal de seis socorristas

15Abr 2016

Convocatoria proceso para a contratación laboral temporal de seis socorristas para a unidade de socorrismo acuático que prestará o servizo de socorrismo en praias a realizar na praia Area Maior do Concello de Malpica de Bergantiños durante a época estival.

Mediante resolución de alcaldía nº 143/2016 de data de 14 de abril de 2016 se procedeu á aprobación das Bases contratación laboral temporal de seis socorristas para a unidade de socorrismo acuático que prestará o servizo de socorrismo en praias a realizar na praia Area Maior do Concello de Malpica de Bergantiños durante a época estival.

Duración contrato: dous meses e medio dende a formalización do contrato.

O prazo de presentación de instancias: 15 días naturais dende o día seguinte ao da publicación do anuncio no Diario de Bergantinos , conforme ao recollido no punto 4º das bases que rexen selección.

As bases da convocatoria atópanse nas oficinas xerais do concello de Malpica (teléfono: 981 720 001).

O alcalde,

Asdo. Eduardo José Parga Veiga