4. O Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas bate un récord de participación cun total de 21 obras

17Out 2017

A todos os motivos que fan especial este ano o Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas engádese unha cifra récord de participación, cun total de 21 obras presentadas. O vindeiro 4 de novembro farase público o fallo do xurado, coincidindo cunha Cea das Letras tamén moi especial, xa que se celebrará no Centro Cívico de Malpica e incluirá unha homenaxe a Paco Souto. O que foi secretario da Asociación Cultural Caldeirón, organizadora do certame coa colaboración do Concello de Malpica de Bergantiños, foi un dos principais impulsores do premio. No acto do día 4 tamén se realizará a presentación de “O home invisíbel”, a obra gañadora do ano pasado, da autoría de Xabier Queipo.

O xurado, do que formara parte o propio Paco Souto xunto con Antón Noceda, técnico de Cultura do Concello de Malpica, e Mario J. Valeiro, gañador da edición anterior, valorou “a perfeita estructura do libro con elementos recurrentes en formación de bucle, así como o coidado uso da lingua a fornecer unha intensa e heterodoxa carga erótica”. O Concello de Malpica financia o premio, dotado con 1.000 euros, e a edición da obra.

O Certame de Poesía Erótica Illas Sisargas cumpre 12 anos. A relación de gañadores das anteriores edicións é a seguinte:

1. “Arredor do teu corpo”, Antonio García Teijeiro
  2. “Baile Átha Cliath”, Alberte Momán