Mércores 14°
  4. O artesán rianxeiro Roberto Figueira Martínez entregou ao alcalde o escudo do Concello de Malpica tallado en madeira

19Ago 2018

ESCUDO CONCELLO

O artesán rianxeiro Roberto Figueira Martínez participou por segunda vez na Feira Medieval Mariñeira de Malpica, e por segunda vez despídese da nosa vila deixándonos un agasallo. Despois de pouco máis dunha xornada de traballo, onte fixo entrega ao alcalde, Eduardo Parga Veiga, do escudo do Concello tallado en madeira. No acto participaron tamén o primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández, e unha das responsables da empresa organizadora do mercado. O ano pasado, Roberto Figueira xa contribuíu a enriquecer o patrimonio artístico de Malpica coa doazón dunha imaxe da Virxe do Carme.

O artesán, iniciando o traballo

Roberto Figueira talla con gubias case todo tipo de madeiras, aínda que ten preferencia polas autóctonas, e deseña e fabrica todo tipo de obxectos, tanto colgantes e complementos decorativos como mobles ou elementos estruturais. A escultura da Virxe do Carme, está realizada en piñeiro roxo. Relevos, esculturas de pequeno e mediano formato, carpintería e ebanistería son as especialidades deste rianxeiro, que ademais realiza demostracións en eventos como a Feira Medieval Mariñeira.

Normalmente empeza unha peza en cada feira, e en Malpica puxo mans á obra xa dende o primeiro momento co escudo do Concello, de xeito que o público puido ver o proceso completo da creación.