4. O alcalde de Malpica xestionou coa Xunta un investimento de case 90.000 euros en obras hidráulicas

12Dec 2017

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, xestionou coa Xunta de Galicia un investimento próximo aos 90.000 euros en obras hidráulicas.

ETAP (2)

ETAP de Ponte Berrón

Por unha banda, mediante un convenio de colaboración coa empresa pública Augas de Galicia, o Concello de Malpica acometerá a renovación de bombas na estación de tratamento de auga potable (ETAP) cun investimento de 57.995 euros. A actuación, que acometerá a empresa Espina Obras Hidráulicas SL, permitirá a instalación tres bombas novas na ETAP de Ponte Berrón, informa o alcalde.

O outro proxecto consistirá na mellora da pavimentación e da rede de pluviais en espazos públicos do núcleo de Pontella, adxudicado á empresa Construcciones López Cao SL. Neste caso, a intervención realizarase mediante un convenio entre o Concello de Malpica e a Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio cun orzamento de 30.955,61 euros.