Luns 16°
  4. O alcalde de Malpica recolleu hoxe na Estrada un desfibrilador cedido pola Xunta para o servizo municipal de Protección Civil

14Feb 2018

DESFIBRILADOR

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga, acompañado por voluntarios do servizo municipal de Protección Civil, desprazouse hoxe a sede da Academia Galega de Seguridade Pública, na Estrada, para recoller un desfibrilador cedido pola Xunta de Galicia coa finalidade de mellorar os equipos de resposta ante unha emerxencia.

No acto participaron o vicepresidente da Xunta, Alfonso Rueda, e o conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez, que fixeron entrega dun total de 157 desfibriladores a corpos de bombeiros comarcais, GES e Protección Civil. O vicepresidente da Xunta fixo fincapé na importancia da cooperación, colaboración e coordinación entre todas as Administracións nun eido tan importante como son as emerxencias, que redunda directamente na seguridade e no benestar da cidadanía. O conselleiro de Sanidade remarcou que Galicia foi pioneira en España no desenvolvemento de estratexias de cardioprotección, e hoxe, fóra do ámbito sanitario, hai un total de 2.161 desfibriladores e 17.750 persoas capacitadas para utilizalos. Segundo Vázquez, grazas a eles as unidades do 061 conseguen reanimar a unha media de 700 vítimas ao ano e trasladar con vida ao hospital a un 40%.

En Malpica este será o segundo desfibrilador co que contaremos para a atención inmediata a posibles emerxencias. O outro equipo atópase dispoñible nas dependencias da Policía Local e no verán está ao servizo do equipo de salvamento e socorrismo nas praias.