4. O alcalde acada o compromiso da Consellería de Sanidade para mellorar o centro de saúde de Malpica

25Mar 2018

20180322 Alcalde Malpica

O alcalde de Malpica, Eduardo Parga Veiga, vén de manter unha entrevista co conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuíña, coa finalidade de tratar varias cuestións, entre elas unha serie de melloras no centro de saúde da capital municipal. O edificio presenta algunhas necesidades derivadas, fundamentalmente, da antigüidade da construción. Dado que se trata dun inmoble de titularidade municipal, a Consellería de Sanidade estudará as actuacións precisas e abordará súa execución a través dun convenio de colaboración co propio Concello de Malpica.

Eduardo Parga aproveitou a xuntanza para propoñer tamén o traspaso do centro de saúde á Xunta de Galicia, que no noso concello xa xestiona directamente o de Buño. Esta petición enmárcase no acordo acadado entre a propia Administración autonómica e a Fegamp para proceder, dunha maneira progresiva, ao traspaso dos numerosos centros de saúde en toda Galicia que aínda son de titularidade municipal. Deste xeito, o Sergas asumiría a xestión e o mantemento do centro de saúde de Malpica, que agora recaen no Concello.