Mércores 14°
  4. Mireia Couto Baamonde e Martina Casal Varela, gañadoras do Concurso Escolar de Debuxo e Pintura de Nadal 2015-2016

17Dec 2015

O alcalde, Eduardo Parga, desprazouse hoxe ata os colexios Joaquín Rodríguez Otero e Milladoiro para entregarlles os seus premios

540-f-foto

Mireia Couto Baamonde, alumna de 1º curso de Primaria do CEIP Joaquín Rodríguez Otero, é a gañadora do primeiro premio do Concurso Escolar de Debuxo e Pintura de Nadal 2015-2016, convocado pola Concellería de Educación, Cultura e Turismo de Malpica. O alcalde, Eduardo Parga, fíxolle entrega hoxe do seu premio nun acto que reuniu aos 85 alumnos e alumnas do colexio de Buño na biblioteca de centro, e no que tamén participou a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín. Na mesma xuntanza tivo lugar a presentación do cartel do programa Malpica Nadal, que inclúe o alegre debuxo no que Mireia Couto plasma a súa particular versión da vila de Malpica e o seu porto no Nadal e a programación completa das actividades que se están a desenvolver xa e que continuarán ao longo das vacacións escolares.

O alcalde de Malpica tamén estivo hoxe no CEIP Milladoiro para entregar o segundo premio do Concurso Escolar de Debuxo e Pintura de Nadal a Martina Casal Varela, alumna de segundo curso de Primaria do centro malpicán. O seu debuxo ilustrará a tarxeta oficial de felicitación do Nadal do Concello de Malpica.

Eduardo Parga foi recibido nos coles con efusivos saúdos dos pequenos e pequenas.

-“Sabedes quen son?”, preguntoulles.

-“Siiiiiiii, o alcalde”, responderon.

Antes da entrega de premios, o rexedor animou aos escolares a participar nas actividades de Nadal organizadas polo Concello e as entidades de Malpica, e insistiulles en que deben portarse ben para que os Reis Magos lles traian moitos xoguetes.