4. Malpica repartirá mascarillas contra a COVID-19 a partir de mañá

24Abr 2020

Malpica repartirá mascarillas contra a COVID-19 a partir de mañá

O Concello de Malpica comezará mañá a primeira hora co reparto de mascarillas a toda a veciñanza do municipio.

O alcalde, Walter Pardo, quere agradecer a “total disposición dos integrantes do goberno. Esta batalla non entende de colores e temos que ir nunha única dirección”, di o edil.

O material, mercado polo consistorio malpicán, é TNT, o recomendado polas autoridades sanitarias. Foi confeccionado por costureiras de Malpica, ás que desde o Concello “lles agradeceremos eternamente o seu compromiso”, sinalan desde o Consitorio.

Desde a comisión de coordinación da COVID-19 destacan que “esto é unha labor que nos implica a todas e todos, xa que esta batalla só a podemos gañar xuntas e xuntos. Sempre nos atopamos moi boa disposición tanto por parte da veciñanza como das persoas voluntarias, e iso é fundamental”, destacan.

O alcalde, Walter Pardo, sinala que “estamos nunha situación complicada, que require un esforzo extra por parte de moitos colectivos pero ímolo lograr, estamos nesa dirección e así será; estou convencido”, di o rexedor.