Mércores 14°
  4. Malpica recibiu hoxe aos máis de 100 nenos e nenas que participan no Campamento Deportivo Costa Bergantiñá

11Xul 2017

CAMPAMENTO COSTA BERGANTIÑA 2017

Ao longo desta semana celébrase o Campamento Deportivo Costa Bergantiñá, que ten a particularidade de ser un itinerante, o que permite aos nenos e nenas practicar diferentes modalidades deportivas en cada un dos cinco concellos que integran a asociación. Hoxe tocoulle a Malpica. O alcalde, Eduardo Parga; o tenente de alcalde, Miguel Fernández, e o concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, recibiron aos 106 rapaces e rapazas de Malpica, Ponteceso, Cabana, Laxe e Coristanco que participan na experiencia, e que puideron iniciarse no kaiak, o surf e as viaxes en banana.

O Campamento Deportivo Costa Bergantiñá continuará ata o venres, e o domingo celebrarase o Día da Bicicleta, organizado polo Grupo Voz. A vindeira semana comezarán o Campus de Fútbol, destinado a nenos e nenas nados entre os anos 2005 e 2010, e o Curso de Vela da Deputación da Coruña, que este ano terá a sede en Corme.