4. Malpica acollerá mañá unha concentración de coches clásicos

19Set 2015

Malpica acollerá mañá unha concentración de coches clásicos

Arredor de 25 vehículos realizarán un percorrido pola vila e estarán expostos xunto á Casa do Pescador
540-f-foto

Os afeccionados aos coches clásicos teñen unha cita este domingo en Malpica, porque a nosa vila será o destino da caravana do Coruña Veteran Car, un club de automóbiles históricos fundado no ano 1999 e que, entre outras moitas actividades, organiza o tradicional Rally Teresa Herrera.

Na concentración, na que colabora o Concello de Malpica, participarán arredor de 25 coches, que sairán ás 10 da mañá dende o paseo marítimo do Burgo en dirección a Malpica, onde farán un percorrido polo pobo e permanecerán expostos xunto á Casa do Pescador.

Os participantes na concentración de vehículos clásicos serán recibidos á súa chegada na casa consistorial polo alcalde, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández e Iago Espasandín.