Luns 16°
  4. Inaugurado o curso de manualidades para maiores en Buño

11Set 2014

Inaugurado o curso de manualidades para maiores en Buño

Mañá venres comezará a actividade tamén no Centro Cívico de Malpica
540-f-foto

A Concellería de Servizos Sociais de Malpica inaugurou onte o primeiro dos dous obradoiros de manualidades que se impartirán este ano no municipio. As primeiras en empezar o curso foron as 16 alumnas de Buño, que terán coma monitora, un ano máis, a Chelo García. No seu primeiro día de actividade recibiron a visita da concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, e do primeiro tenente de alcalde, Miguel Fernández Mirás. As clases serán todos os mércores e venres, de 15.45 a 17.45 horas, na Casa do Oleiro.

Mañá tamén comezará o curso en Malpica, onde as sesións formativas celebraranse os martes e venres de 16.00 a 18.00 horas, e neste caso serán impartidas por Lucía Villanueva.

Dentro da programación da Concellería de Servizos Sociais, o día 16 tamén comezará un taller de xardinería para persoas con diversidade funcional. As clases, a cargo da asociación Íntegro, serán todos os martes e xoves de 11.00 a 13.00 horas. As clases teóricas celebraranse na Casa do Oleiro e o traballo práctico desenvolverase na área axardinada da praza Luciano García Alén.