4. Hostalaría local e Concello impulsan a Ruta de Tapas Malpica Sabe a Mar con dúas edicións en maio e setembro

24Abr 2019

A Ruta de Tapas Malpica Sabe a Mar cumpre catro anos e, por iniciativa do sector hostaleiro, neste 2019 vanse celebrar dúas edicións nos meses de maio e setembro. Unha vez máis, a Concellería de Promoción Económica e a hostalaría malpicá unen esforzos para desenvolver unha iniciativa conxunta que enlaza tres sectores fundamentais da economía local: o turismo, a pesca e a olería.

Malpica Sabe a Mar pretende diferenciarse doutras iniciativas semellantes incluíndo os produtos pesqueiros como ingrediente de todas as tapas, o que permite, por unha banda, poñer en valor o produto local e o sector pesqueiro, e, por outra, fomentar a innovación e a creatividade na elaboración de produtos de consumo tradicional. O terceiro elemento que incluiría a ruta sería a olería, xa que para a ocasión elaboraranse no Ecomuseo do Forno do Forte pratos artesanais que se repartirán entre os oito establecementos participantes: Taberna do Lesto, Restaurante O Burato, Café Bar Ybarra, Café Bar JB, Restaurante San Francisco, Larada Bar, Bar O Pescador e Bar Santiago Apóstol.

A primeira Ruta de Tapas Malpica Sabe a Mar deste ano arrincará o venres 3 de maio coa animación musical do grupo local Os Arjalleiros, que percorrerán os oito locais. As tapas serviranse nesa primeira xornada de 20.00 a 23.00 horas; o sábado, de 12.00 a 14.00 e de 20.00 a 23.00, e o domingo, de 12.00 a 14.00 horas. O prezo non varía con respecto ao ano pasado, de xeito de cada tapa custará 1,5 euros, e con cada unha entregaráselle ao cliente un boleto que lle permitirá obter premios directos. Nesta ocasión teremos mochilas isotérmicas, gorras e moitas sorpresas!

CARTEL