Luns 16°
Martes 15°
Mércores 14°
  4. Gran acollida do vídeo de participación social promovido polo Concello de Malpica contra a violencia de xénero

24Nov 2015

Máis de cen persoas, entre escolares e representantes de diferentes colectivos, protagonizaron un

540-f-foto

Co agradecemento ás persoas participantes e unha chamada de atención sobre a importancia de loitar contra a violencia de xénero, o alcalde de Malpica, Eduardo Parga, e a concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, presentaron hoxe pola mañá o vídeo de participación social promovido dende a Área de Igualdade “co obxectivo de concienciar e sensibilizar sobre unha problemática tan importante como é a violencia de xénero”, tal como manifestou o alcalde.

A maioría das máis de cen persoas que participaron gravación asistiron á preestrea do vídeo, que tivo lugar no auditorio do Centro Cívico, e que rematou cun sonoro aplauso. Eduardo Parga lembrou que o ano pasado “rematou con 54 mulleres mortas vítimas da violencia machista, 6 na nosa comunidade autónoma, e 44 menores orfos. No que levamos do 2015 as vítimas ascenden a 48 mulleres”. As cifras indican que é preciso seguir traballando na sensibilización da poboación, e ese é o compromiso do Concello de Malpica, que ten en marcha campañas de información e formación, incidindo “nos centros educativos e na intervención por medio de apoio constante ás mulleres vítimas e ás súas familias”, engadiu o alcalde, porque “non debemos ser cómplices de ningún tipo de comportamentos violentos e debemos estar sempre do lado as mulleres vítimas e dos seus fillos e fillas”.

A concelleira de Servizos Sociais felicitou á técnica de Igualdade, Patricia Vaquero, pola iniciativa do lipdub como parte dese labor de sensibilización que está a desenvolver o seu departamento e que non se limita ao 25 de novembro, senón que “cremos necesario e primordial traballar durante todo o ano para intentar erradicar esta lacra social, que é a tarefa pendente do século XXI”. Marisol Blanco lembrou que a violencia de xénero “é unha violencia específica que sofren as mulleres polo simple feito de ser mulleres”.

O lipdub presentado hoxe pola mañá enmárcase na campaña “Non te escondas máis. Por min e por todas as miñas compañeiras”, que conta coa colaboración da Deputación Provincial da Coruña, e que tamén inclúe marcapáxinas informativos sobre os servizos que presta o Concello de Malpica en materia de igualdade e chapas coa imaxe de Malpica Igualdade, a nova marca que englobará todas as accións promovidas dende o Concello neste ámbito.

Escolares dos CEIP Milladoiro e Joaquín Rodríguez Otero, a UD Cerqueda, a Asociación Oleira de Buño, a Asociación de Redeiras O Fieital, os alumnos e alumnas dos cursos de alfabetización informática e novas tecnoloxías, a Asociación Íntegro e membros do goberno municipal participaron na gravación dun “lipdub” da canción “Se acabaron las lágrimas”, de Huecco, co obxectivo é transmitir ás mulleres que son vítimas da violencia de xénero que hai saídas. O vídeo pode verse xa na canle de YouTube do Concello de Malpica, na súa páxina en Facebook e no seu perfil de Twitter.