4. Dez mozos e mozas voluntarios traballarán en proxectos culturais en Malpica ao longo do mes de agosto

30Xul 2015

“O verán do voluntariado no programa cultural e deportivo” é unha iniciativa promovida conxuntamente co Concello de Cabana
540-f-foto

“O verán do voluntariado no programa cultural e deportivo” é unha iniciativa conxunta dos concellos de Cabana e Malpica de Bergantiños na que están implicados en total unha vintena de mozas e mozos. Dez deles traballarán ao longo de todo o mes de agosto en Malpica, en programas coma Pintar na Rúa ou Noites na Vila, actividades coma a Festa Galega ou servizos culturais coma a biblioteca, entre outros.

Na presentación conxunta participaron os alcaldes dos dous concellos, o malpicán Eduardo Parga e o cabanés José Muíño; os técnicos responsables do programa, Antón Noceda en Malpica e Martín Martínez en Cabana, e o equipo de voluntariado. A iniciativa desenvolverase ao abeiro do servizo de Voluntariado Xuvenil 2015 da Consellería de Traballo e Benestar, que este ano ten un orzamento de 500.000 euros e que permite incorporar a un total de 830 mozos e mozas como voluntarios a través de concellos e entidades de toda Galicia.