Martes 13°
Mércores 14°
  4. Comezan as obras de reforma do parque infantil de Malpica

8Out 2014

Comezan as obras de reforma do parque infantil de Malpica

O proxecto ten un orzamento de preto de 100.000 euros
540-f-foto

A sinatura da acta de replanteo, hoxe pola mañá, marca o comezo das obras de reforma e adaptación do parque infantil de Malpica, un proxecto incluido no POS 2014 que ten un orzamento de 99.792,78 euros. No parque, situado na rúa Patria Galega, reuníronse o alcalde, Eduardo Parga; o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández; o concelleiro de Turismo, Alfredo Cañizo, un representante da empresa adxudicataria, un funcionario representante da Deputación da Coruña e a arquitecta técnica municipal directora das obras.

O proxecto ten un prazo de execución de catro meses. As obras consistirán na reforma do parque para adaptalo á normativa actual sobre parques infantís, a eliminación de elementos construtivos que poden suponer certo risco para os usuarios (bordillos, gradas, bancos de fábrica?), a reposición de pavimentos, a substitución da fonte, a reforma dos aseos e a organización das zonas de xogos por idades. Neste sentido, os que poidan ser reutilizados serán restaurados e no resto dos casos colocaranse xogos novos. Ademais, o parque será dotado con mobiliario novo.