Luns 15°
  4. Comezan as obras da senda peonil de Buño á Casa do Oleiro

19Ago 2014

Comezan as obras da senda peonil de Buño á Casa do Oleiro

O alcalde, Eduardo Parga, e o concelleiro de Obras, Miguel Fernández, asistiron hoxe á firma da acta de replanteo
540-f-foto

Dentro de súa política de mellora da seguridade viaria, o Concello de Malpica de Bergantiños vén de poñer en marcha unha nova actuación que facilitará a comunicación do núcleo urbano de Buño coa Casa do Oleiro e, no futuro, co novo centro de saúde.

O alcalde, Eduardo Parga, e o concelleiro de Obras, Miguel Fernández, asistiron hoxe, xunto con técnicos municipais e representantes da empresa construtora, á firma da acta de replanteo das obras da senda peonil de Buño á Casa do Oleiro. A obra, incluída no Fondo de Compensación Ambiental da Xunta, ten un orzamento de 31.675,68 euros e un prazo de execución de tres meses.

A nova senda peonil, cunha lonxitude aproximada de 230 metros liñais, contribuirá de forma decisiva a mellorar a comunicación entre o núcleo urbano e os edificios administrativos da Casa do Oleiro, onde se ubican o consultorio médico e correos, entre outros servizos administrativos, e o Centro Comarcal, para o cal o goberno municipal de Malpica está preparando un plan de usos.