4. Comeza a instalación de iluminación na rotonda de Buño

24Mar 2015

Comeza a instalación de iluminación na rotonda de Buño

Debido ás dimensións da glorieta, de máis de 30 metros de diámetro, os focos estarán instalados nun poste de 12 metros de alto
540-f-foto

A rotonda da AC418 en Buño estará, por fin, iluminada. Grazas ás xestión realizadas polo alcalde, Eduardo Parga, ante o departamento autonómico responsable da vía, antes de que remate o mes darase resposta a unha insistente demanda dos veciños e dos automobilistas, que viñan reclamando dende hai tempo que se dotase a glorieta de iluminación para mellorar a seguridade da circulación, tanto rodada coma peonil.

A empresa Ifecgas Pereira comezou hoxe coa instalación do enorme poste metálico de 12 metros de alto no que irán dispostos tres focos de gran potencia para abarcar todo o perímetro da rotonda, que supera os 30 metros de diámetro. Ata o lugar desprazáronse o concelleiro de Obras, Miguel Fernández, e o propio alcalde, que se amosou moi satisfeito por poder atender esta demanda veciñal. Responsables da empresa indicaron, pola súa banda, que o sistema de iluminación estará operativo antes de fin de mes.