Martes 13°
Mércores 14°
  4. Clausurado en Malpica o curso homologado de atención sociosanitaria a persoas dependentes

11Set 2019

10092019 diplomas_cursos

O alcalde, Walter Pardo; a primeira tenente de alcalde e concelleira de Benestar, Tamara Torrado, e a concelleira de Igualdade, Leticia Naya, clausuraron o Curso de atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais, unha iniciativa promovida polo Concello de Malpica para formar a persoas, maioritariamente mulleres, que se atopan nun proceso de busca ou mellora de emprego, xerando novas oportunidades sociolaborais, xa que a atención sociosanitaria é un sector cunha demanda permanente de persoal titulado.

O curso constou de 450 horas de formación teórica e práctica dividida en tres módulos: atención sociosanitaria, manipulación de alimentos e primeiros auxilios, todos eles homologados pola Xunta de Galicia previo exame. O alumnado, de feito, recibiu un diploma acreditativo en cada unha desas áreas.