4. Cincuenta veciñas e veciños do noso concello participan no programa de envellecemento activo

2Out 2017

O martes 3 de outubro arranca unha nova edición do programa de envellecemento activo, unha iniciativa da Concellaría de Servizos Sociais que vai dirixida a persoas maiores de 60 anos coa intención de enriquecer o proceso de envellecemento, previr situacións prematuras de dependencia e mellorar a calidade de vida dos nosos veciños e veciñas. Este ano serán 50 os participantes, distribuídos entre os grupos que teremos en Buño e Malpica, e de novo as actividades correrán a cargo da empresa de economía social Máis Porvir.

Ata o 10 de novembro, as persoas participantes terán a oportunidade de asistir a diferentes actividades de estimulación cognitiva nas que terán cabida, entre outros recursos, as novas tecnoloxías. Taller de voz, xogos de mesa, elaboración de xabóns artesanais, alimentación saudable, psicomotricidade, termalismo, pilates… Son moitas as propostas do departamento que dirixe Marisol Blanco Gorín para acadar ese envellecemento activo ao que aspiramos.

As sesións celebraranse os martes e os xoves, na Casa do Oleiro de 16 a 18 horas, e no Centro Cívico, de 18.15 a 20.15. O programa rematará o 10 de novembro cun baile. Consulta o programa completo aquí:

Publicidade envellecemento Malpica 2017