Luns 15°
  4. Cincuenta persoas participan este curso nos talleres de manualidades para persoas maiores ou con diversidade funcional

16Set 2017

A concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco Gorín, e o alcalde, Eduardo Parga, inauguraron os talleres de manualidades para persoas maiores ou con diversidade funcional, nos que este ano participan 50 persoas: 23 no obradoiro de maiores de Malpica, 19 no de Buño e 8 no destinado a persoas discapacitadas. A Concellería de Servizos Sociais aposta un ano máis por esta actividade dada a boa acollida que ten entre a poboación, sobre todo feminina, e o importante papel que xoga para que os colectivos aos que vai dirixida manteñan unha vida social activa.

Os obradoiros celebraranse no Centro Cívico de Malpica e na Casa do Oleiro de Buño cos seguintes horarios:

• Manualidades Terceira Idade en Buño: os mércores e os venres, de 15:45 a 17:45 h. (Casa do Oleiro)
  • Manualidades Terceira Idade en Malpica: os martes e venres, de 16:00 a 18:00 h. (Centro Cívico)
  • Manualidades para persoas con diversidade funcional: os luns e venres, de 10:30 a 12:30 h. (Centro Cívico)

Actividades da Concellería de Cultura
Do 18 ao 29 de setembro, por outra banda, estará aberto o prazo de inscrición para os obradoiros que organiza a Concellería de Educación, Cultura e Turismo. O departamento que dirixe Noelia Freijeiro aposta tamén polas manualidades, tanto para nenas como para adultas. As persoas de 15 a 55 anos poderán participar a partir do 5 de outubro nas sesións semanais que se levan a cabo no Centro Cívico. Este ano serán os xoves de 18.30 a 19.30 horas, e a cota será de 11 euros ao mes.

Tamén haberá manualidades infantís, para nenas e nenos de 3 a 14 anos. Neste caso crearanse catro grupos en Malpica, que iniciarán a actividade o 4 de outubro ás 16 horas, e un en Buño, que se poñerá en marcha o 2 de outubro ás 17 horas. A cota é mensual, 11 euros, e inclúe unha sesión semanal dunha hora de duración.

Para os pequenos da casa a EMAE (Escola Municipal de Actividades Escénicas) tamén organiza obradoiros de animación teatral. Haberá catro grupos en Malpica (de 4 e 5 anos, de 6 a 8, de 9 a 12 e maiores de 12), e un en Buño (6 a 12 anos). O custe mensual é de 16,29 euros, pero os rapaces que asistan aos talleres de teatro e manualidades terán cota reducida e pagarán 19.54 euros ao mes polas dúas actividades.

Máis información e inscricións no Departamento de Cultura, no Centro Cívico ou no teléfono 981 707 104.