Martes 13°
  4. Cabalgata de Reis Malpica de Bergantiños 2020

2Xan 2020

Cabalgata de Reis Malpica de Bergantiños 2020

Concello de Malpica, a A.C. Malante, A.C. Raigañas, A.C. Carcaxía, a Asociación Veciñal e Cultural Viradeira de Buño, a Asociación Veciñal Río de San Antonio, a ANPA Milladoiro e a ANPA J.R.O. organizan a Cabalgata de Reis 2020. A cita coas Súas Maxestades de Oriente terá lugar este domingo, 5 de xaneiro. Durante a xornada, os Reis Magos pararán nos seguintes puntos:

• Parada na parroquia de Mens. Fronte ao Bar Secundino (10.45 horas).
  • Parada na parroquia de Barizo. No Campo da Festa, diante do Centro Sociocultural (11.30 horas).
  • Parada na parroquia de Vilanova. Ao carón da igrexa, fronte ao parque infantil (12.15 horas).
  • Parada na Casa da Cultura de Seaia (12.45 horas).
  • Parada dos Reis e paxes no Centro Sociocultural de Cambre (17.00 horas).
  • Parada da Cabalgata no Centro Sociocultural de Buño, Teleclub (17.30 horas).
  • Cantos de Reis na Carpa Real do Paseo Marítimo, zona do chiringuito (18.00 horas).
  • Parada da Cabalgata en Cerqueda (Aldeola). Explanada do Bar O Rally, fronte á gasolineira (18.15 horas).
  • Saída da Cabalgata do Centro Cívico (19.00 horas).
  • Chegada dos Reis Magos de Oriente e dos seus paxes á Carpa Real do Paseo Marítimo. Recepción da rapazada e chocolatada (19.30 horas).

Botádelle un ollo aos horarios dos autobuses para asistir á Cabalgata de Reis.

Bus Nº 1:

• 17.45 horas Mens – Parada na explanada do Bar Secundino.
  • 17.50 horas Barizo – Parada bus escolar (estrada xeral).
  • 17.55 horas Beo – Parada do bus escolar.
  • 17.58 horas Seaia – Parada na Casa da Cultura.
  • 18.00 horas Vilanova – Parada no adro da igrexa.

Bus Nº 2:

• 17:50 horas  Cambre – Parada de bus escolar, Leixoada.
  • 17:55 horas Buño – Parada no Centro Sociocultural de Buño (Teleclub). Ao carón da Igrexa.
  • 18:00 Cerqueda – Parada fronte a gasolineira. Parada de bus.

Os autobuses descargarán os pasaxeiros no Centro Civico (Malpica). Os autobuses chegarán ao Centro Cívico (Malpica) entre as 18:15 horas e as 18:30 horas Os autobuses sairán do Porto (Zona da Lonxa) para as diferentes parroquias ás 21.00 horas.

Mens

Cabalgata de Reis Leiloio

O domingo, 5 de xaneiro, os Reis Magos de Oriente sairán da Feira Nova a partir das 18.00 horas e percorrerán a parroquia de Leiloio. A cita está organizada pola A.C. A Feira en colaboración co Concello de Malpica.

Mens