Luns 15°
  4. Asinado o contrato da obra de reforma do centro de saúde de Malpica, no que investiremos preto de 60.000 euros

30Nov 2018

cof

O Concello de Malpica vai investir 58.682,42 euros no centro de saúde da vila coa finalidade de solucionar as deficiencias que presenta o edificio debido á súa antigüidade. O alcalde, Eduardo Parga, asinou hoxe o contrato coa empresa que levará a cabo a reforma, Groma Obras S.L., que dispón dun prazo de 1 mes para acometela a partir da sinatura da acta de comprobación de replanteo. No acto de sinatura tamén estivo presente o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Fernández.

As obras afectarán tanto ao exterior coma ao interior do inmoble. No exterior actuarase nas fachadas para limpalas e proceder á súa impermeabilización. Tamén está previsto selar, pintar e crear aliviadeiros nas terrazas, así coma selar a carpintería exterior e substituír as gomas e os picaportes.

IMG_5742

Xa dentro do edificio serán saneadas e pintadas as zonas nas que se aprecian humidades, e no canón das escaleiras tamén se farán traballos de acondicionamento tanto das paredes coma dos propios chanzos. As pechaduras e picaportes das portas interiores serán substituídas e procederase á revisión das instalacións de calefacción, electricidade e iluminación. Todo o edificio será pintado.

Ademais das melloras sinaladas, o proxecto inclúe a incorporación de dúas novas consultas de medicina e enfermaría, unha na planta baixa e outra no primeiro andar, para o cal utilizarase unha parte das salas de espera