Luns 16°
  4. Aberto o prazo de inscrición para a IV Carreira Pedestre Concello de Malpica, que se celebrará o 7 de setembro

18Xul 2019

A área de deportes organiza un ano máis a Carreira Pedestre Concello de Malpica, que se celebrará o 7 de setembro. A inscrición pode realizarse ata o 3 de setembro aquí. A cota é de 4 euros, un dos cales irá destinado á Asociación Española contra o Cancro. Os/as participantes que non teñan chip poderán alugalo por 1 euro. As carreiras infantís son gratuítas.

A carreira absoluta terá un percorrido de 9 quilómetros, con saída dende a Praza de Anselmo Vilar Amigo (fronte ao Concello), Guardia Pardines, Paseo da Praia, Rúa Canido, Cancela de Areas, Seaia, estrada á Praia de Seaia, Instituto Urbano Lugrís, estrada de Santo Hadrian ata a capela, Camiño do Santo, Canido e chegada no Paseo da Praia.
A recollida de dorsais poderá realizarse o mesmo día 7 no pavillón polideportivo en horario de 11.00 a 13.00 e de 15.00 a 17.30. PANFLETO PEDESTRE 19 - 2