Mércores 12°
  4. Aberto o prazo de inscrición para a Campaña de Esquí 2016

15Xan 2016

Aberto o prazo de inscrición para a Campaña de Esquí 2016

O Concello de Malpica dispón de tres prazas na actividade organizada pola Deputación da Coruña

foto-campaña-esqui-2016

O Concello de Malpica dispón de tres prazas na Campaña de Esquí 2016 da Deputación da Coruña, dirixida a nenas e nenos nados entre os anos 2001 e 2005. Os interesados poden presentar a súa solicitude ata o 22 de xaneiro no Rexistro Municipal. No caso de que haxa máis solicitudes que prazas celebrarase un sorteo público entre todos os inscritos.

Os nenos de Malpica participarán na primeira quenda da campaña, do 7 ao 12 de febreiro. O seu destino será a estación invernal de Leitariegos, onde asistirán a cursos de esquí, ademais de desfrutar durante cinco días de todo tipo de actividades na neve. O custe da actividade é de 95 euros, que inclúe todos os gastos.

Tedes máis información no Departamento de Deportes e neste folleto (PDF para descargar).