Luns 15°
  4. A Xunta completa a renovación da iluminación no paseo marítimo de Malpica con cargo ao fondo de compensación ambiental

1Feb 2016

• O delegado territorial da Xunta na Coruña, Diego Calvo, e o alcalde da localidade, Eduardo Parga Veiga, visitaron os traballos realizados e asinaron as actas de recepción das obras.
  • O proxecto, cun orzamento total de 72.600 euros, busca a mellora da eficiencia enerxética no municipio.

PASEO-4-baixa

O delegado territorial da Xunta na Coruña, Diego Calvo, visitou o Concello de Malpica co obxectivo de coñecer as obras realizadas con cargo ao Fondo de Compensación Ambiental e, ao tempo, asinar xunto ao alcalde, Eduardo Parga Veiga, as actas de recepción das obras. Xuntos, coñeceron as novas luminarias do paseo marítimo, que ofrecen un alumeado público máis moderno, eficiente e respectuoso co medio ambiente. Así, con cargo ao plan impulsado desde a Consellería de Economía, Emprego e Industria, substituíronse as antigas luminarias de vapor de sodio por haloxenuros metálicos, que se caracterizan por emitir unha cor moi próxima ao branco, pola súa elevada eficiencia luminosa, un rendemento cromático óptimo e unha duración media moi elevada.

Por todas esas funcións son utilizadas, sobre todo, para a iluminación de campos de deporte, prazas e grandes espazos. O orzamento da actuación foi de 72.600 euros.