4. A UD Cerqueda entregou xoguetes para os nenos e nenas das familias usuarias do banco de alimentos de Malpica

4Xan 2017

XOGUETES UD CERQUEDA BANCO ALIMENTOS

A Unión Deportiva Cerqueda reforza a súa colaboración co departamento de Servizos Sociais do Concello de Malpica de Bergantiños. Na xornada de hoxe, representantes do club fixeron entrega ao banco de alimentos dun lote de xoguetes para que este Nadal os Reis Magos cheguen a todos os fogares e que “nestes días tan máxicos os nenos das familias con menos recursos non perdan o sorriso nin a ilusión”. A UD Cerqueda destinou á adquisición dos xoguetes a recadación do partido do 12 de decembro. Na entrega dos xoguetes estiveron presentes o alcalde, Eduardo Parga, o concelleiro Miguel Fernández, e un representante da entidade deportiva.

Xa é o segundo ano que a UD Cerqueda colabora coa Concellería de Servizos Sociais para que ningún neno nin nena quede sen xoguetes en Reis, pero tamén vén achegando ao banco de alimentos todo tipo de produtos adquiridos grazas á recadación do Torneo Solidario Os Petóns. Deste xeito, a UD Cerqueda reforza a súa faceta social.