4. A Romaría de Santo Hadrián celebra o 10º aniversario da súa declaración coma Festa de Interese Turístico de Malpica

8Xuñ 2018

08062018 festur (1)

O Concello de Malpica promociona a Romaría de Santo Hadrián e a Mostra da Olería de Buño en Festur, a Feira de Festas de Interese Turístico de Galicia, que se celebra dende onte ata o domingo en Silleda, no marco da 41ª Feira Internacional Abanca Semana Verde de Galicia. Durante toda a fin de semana, ademais do persoal de información, no stand de Malpica haberá demostracións a cargo do oleiro José Antonio Corral.

Este ano reforzamos a promoción da Romaría de Santo Hadrián, coincidindo con 10º aniversario da súa declaración coma Festa de Interese Turístico de Galicia. O Concello de Malpica volve a apostar pola difusión dos aspectos máis tradicionais da popular e concorrida celebración, que terá lugar o vindeiro domingo 17 de xuño, nesta ocasión cun forte contido audiovisual. De feito, ademais da cartelería, a campaña de promoción da Romaría de Santo Hadrián inclúe a edición dun tríptico, que se repartirá nos centros educativos e en Festur, que recolle os principais aspectos da festa, así coma un código QR a través do cal se accede directamente ao primeiro vídeo promocional da romaría.

08062018 festur (3)

A presentación oficial do vídeo realizouse en Festur coa presenza do alcalde, Eduardo Parga, e o concelleiro Miguel Fernández, ademais de diversos cargos autonómicos, pero todas as persoas interesadas poden velo tamén aquí. Así mesmo, e despois do éxito acadado nas dúas últimas edicións, volveremos a distribuír os panos de romeiro de Santo Hadrián, este ano de cor verde. As persoas interesadas poden recollelos na biblioteca municipal, no segundo andar do Centro Cívico, ata esgotar existencias.