4. A praia de Area Maior foi escenario dunha interesante xornada sobre primeiros auxilios

23Xul 2017

PRIMEIROS AUXILIOS (5)

Aínda que non fixo día de praia, Area Maior tivo moita actividade durante toda a mañá do domingo. O noso areal foi o escenario da interesante xornada sobre primeiros auxilios organizada polo Grupo de Investigación en Actividades Acuáticas e Socorrismo (GIAAS) coa colaboración do Concello e de Protección Civil de Malpica, e impartida por Brais Ruibal, que foi socorrista en Malpica entre os anos 2010 e 2016, e Arantxa Lara López, enfermeira de Madrid que veranea na nosa vila.

Ao longo das máis de dúas horas que durou a xornada, á que se sumaron un bo número de persoas, os expertos falaron sobre a cadea de supervivencia, a valoración primaria, a posición lateral de seguridade, a RCP en adultos, nenos e persoas afogadas, a colocación e uso dun desfibrilador externo automático e o protocolo de actuación ante un caso de atragantamento.

IMG-20170723-WA0001 IMG-20170723-WA0002