4. A organización do Camiño Costa da Morte Sen Límites agradeceu a colaboración de Protección Civil e do Concello de Malpica

29Xuñ 2017

CAMIÑO FAROS INCLUSIVO

Representantes das entidades que organizaron e participaron na segunda edición do Camiño Costa da Morte Sen Límites están a visitar os concellos que colaboraron no desenvolvemento destas rutas inclusivas. Un deles foi o de Malpica. Ata o noso concello achegáronse membros da organización e un grupo de nenas e nenos que participaron na iniciativa para agradecer a colaboración tanto do Concello como da Agrupación de Voluntarios de Protección Civil. O alcalde, Eduardo Parga, e o coordinador de Protección Civil, Iván Muíño, recibiron á comitiva no salón de sesións.

diploma

Estes días os organizadores do Camiño Costa da Morte Sen Límites están a facer chegar o seu agradecemento aos 8 concellos e agrupacións de Protección Civil que os apoiaron na experiencia. Desde o Concello de Malpica queremos felicitalos pola iniciativa e agradecer a entrega do diploma que acredita a nosa colaboración.