4. A Olería de Buño e a Romaría de Santo Hadrián volven a estar presentes este ano en Festur

6Xuñ 2019

IMG-20180608-WA0121

A promoción da olería é un obxectivo permanente do Concello de Malpica. Nesa liña, a partir do xoves 6 participaremos, un ano máis, en Festur, a feira das festas de interese turístico de Galicia, que se celebra en Silleda. No stand de Malpica promocionaremos as dúas festas de interese que temos no noso concello: a Mostra da Olería de Buño, na que estamos a traballar de cara á vindeira edición, e a Romaría de Santo Hadrián, que este ano coincide no seu propio día, polo que se agarda unha participación aínda maior á das últimas edicións.

O público que se achegue ata o stand do Concello de Malpica atopará, ademais de información sobre as festas, un torno para realizar demostracións en vivo os catro días da feira, tanto pola mañá coma pola tarde. Marilá estará o xoves e o venres e José Antonio Corral, a fin de semana.