Luns 16°
  4. A I BTT Malpica-Nariga reunirá a máis de 200 participantes

19Nov 2016

A I BTT Malpica-Nariga reunirá a máis de 200 participantes

Un total de 210 afeccionados teñen confirmada a súa participación na I BTT Malpica-Nariga, que mañá demostrará por que é coñecida xa como a ruta máis espectacular de Galicia. A esa espectacularidade, marcada pola paisaxe, súmase a dos premios que entregarán os organizadores –Concello de Malpica, Sporting Seaia e Emesports.es- aos tres primeiros e ás tres primeiras clasificadas. Trátase de orixinais e coidadas reproducións do faro de Punta Nariga chapadas en ouro, prata e bronce, elaboradas especialmente para a proba e doadas pola Xoiería Díaz Antelo. O tenente de alcalde, Miguel Fernández; o concelleiro de Deportes, Iago Espasandín, e o técnico de Deportes do Concello, Pablo Lista, presentaron onte os trofeos. A relación de establecementos colaboradores, aos que Iago Espasandín quixo agradecer a súa implicación, complétase con Panadería Labrador, Refugio As Garzas, Evobici.com, 20liveirabike, Pedalea Bien e MACT Centro de Recuperación y Preparación Física.

IMG-20161024-WA0001-220x310

A I BTT Malpica-Nariga arrancará mañá domingo, ás 10.30 horas, dende a lonxa de Malpica, onde tamén estará situada a meta. Os participantes percorrerán un total de 45 quilómetros, e á súa chegada serán agasallados cun xantar a base de polbo elaborado por Fernando Agrasar, de As Garzas, todo un estrela Michelín. A comida alongarase ata as 17 horas, e tamén haberá un sorteo de agasallos doados polos establecementos colaboradores.
Todos os detalles da xornada poden seguirse a través do Facebook Ruta BTT Malpica Nariga.