Mércores 15°
  4. A escola infantil de Malpica empezará a funcionar en setembro

21Feb 2015

A escola infantil de Malpica empezará a funcionar en setembro

As familias interesadas en utilizar o servizo poderán realizar a preinscrición a partires do día 26 deste mes no departamento de Educación e Cultura
540-f-foto

As familias do municipio de Malpica disporán o próximo curso dun novo servizo que contribuirá á conciliación da vida laboral e familiar. A escola infantil que está a construír a empresa Atlántica de Construcción y Medio Ambiente no lugar de Aldeola, na parroquia de Cerqueda, abrirá as súas portas en setembro, segundo anunciou a concelleira de Educación e Cultura, Noelia Freijeiro.

As obras, que teñen un orzamento de 354.175 euros, están moi avanzadas. A escola infantil de Malpica, que estará integrada na rede autonómica Galiña Azul, contará con 3 unidades, polo que dará cabida a 41 nenos e nenas de cero a tres anos de idade. O novo edificio terá dúas plantas. Na baixa estarán as aulas, un espazo de usos múltiples, cociña e aseo; mentres que na planta alta emprazaranse a sala de profesores, o despacho de dirección e unha zona de xogos.

INSCRICIÓNS

As familias interesadas en facer uso deste novo servizo público poderán realizar as preinscricións a partir do vindeiro xoves 26 de febreiro. As solicitudes tramitaranse no departamento de Educación e Cultura, situado no Centro Cívico de Malpica, nos seguintes horarios: luns, martes, xoves e venres, de 9 a 15 horas, e mércores de 9 a 14 e de 17 a 19 horas.