Luns 15°
  4. A Deputación da Coruña organiza un curso de coordinación de servizos de socorrismo en instalacións e espazos naturais

25Out 2018

curso socorristas

A Deputación Provincial da Coruña vai realizar un curso de coordinación de servizos de socorrismo en instalacións e espazos naturais acuáticos a través da obtención do certificado de profesionalidade que capacite á xuventude para as tarefas de coordinación dos equipos de socorristas de praia.

O curso de coordinador de socorristas será impartido pola Federación de Salvamento e Socorrismo de Galicia e as aulas homologadas para dita fprmación serán as da Casa da Auga na Coruña.

Os beneficiarios deste formación poderán ser os mozos e mozas (menores de 30 anos) que estén desempregados inscritos na Oficina de Emprego dentro do ficheiro do Sistema Nacional de Garantía Xuvenil e que cumpran os seguintes requisitos:

• Ter cumpridos 16 anos de idade.
• Incritos no Sistema Nacional de Garantía Xuvenil (oficina de emprego).
• Cumprir os requisitos de formación adscritos a este certificado de profesionalidade (titulo de bacharelato ou ter un certificado de profesionalidade de nivel 3 ou aqueles outros que sinala a convocatoria e están no pdf adxunto).

Se estás interesado ou interesada en participar neste curso de formación (coordinador de socorristas) podes pedir máis información ao Axente de Emprego e Desenvolvemento Local do Concello de Malpica de Bergantiños no teléfono 981-711303 ou a través do correo electrónico: joseramon.andrade@malpicadebergantinos.es

O prazo para inscribirse remata o día 13 de novembro ás 14:00 horas.

Máis información: CURSO COORDINADOR SOCORRISMO EN PRAIAS