Luns 15°
Martes 14°
Mércores 14°
  4. A Deputación da Coruña comprométese a crear un grupo de traballo para mellorar Malpica

9Xan 2020

A Deputación Provincial da Coruña, con seu presidente Valentín González Formoso á cabeza, comprometeuse a crear un grupo de traballo para acadar melloras infraestruturais no Concello de Malpica.

A vila malpicá recibiu hoxe, xoves 8 de xaneiro, a visita institucional do presidente da entidade provincial, ao que acompañou o alcalde de Malpica, Walter Pardo, e algúns dos membros tanto do equipo de goberno como da oposición.

Realizaron unha visita á instalación da empresa Forjados El Progreso, para coñecer a súa actividade. Ás 13:00 horas, o presidente da institución provincial foi recibido polo alcalde na Casa do Concello.  Tamén visitaron a Confraría de Pescadores, onde puideron contemplar algunhas das obras que Urbano Lugrís pintou en Malpica. Tamén a Lonxa e o Fogar do Pensionista, acompañados dos membros do goberno municipal.

Pola súa banda, o alcalde de Malpica, Walter Pardo, quixo sinalar que “é difícil dar un paseo pola nosa vila sen recoñecer pegadas do compromiso coa cohesión territorial impulsada pola Deputación da Coruña. O noso concello ten o anhelo de deixar de ser un territorio periférico e arraigar poboación. Para posibilitar este obxectivo, son moitos os retos que temos trazado, e gustaríanos contar co apoio da Deputación Provincial”, apuntaba o rexedor malpicán.

En palabras do presidente da Deputación, Valentín González, “esta visita serve para coñecer a realidade da vila de Malpica. Faremos un exame realista e o meu compromiso é facer un grupo de traballo para aportar ideas, todo para revitalizar esta vila da Costa da Morte. Hai que escoitar a todas as persoas, ter en conta as tendencias e cales son os camiños a tomar. Tanto pola vosa parte como pola nosa existe vontade, e non me cabe dúbida de que se reflictirá no futuro”, aportaba Formoso.