4. A “Costa máxica de Malpica” gaña o primeiro premio do Concurso de Barcanas e Castelos de Area “Praia de Area Maior”

28Ago 2017

PARTICIPANTES (2)

A “Costa máxica de Malpica”, unha creación impresionante tanto polo tamaño como polos detalles, acadou o primeiro premio do Concurso de Barcanas e Castelos de Area “Praia de Area Maior”, un clásico que marca o comezo das Festas do Mar. “A balea”, inspirada na obra de Lugrís, mereceu o segundo premio, e o terceiro foi para “O arroarte”, un arroaz moi logrado. O xurado, integrado por representantes do Concello de Malpica e das asociacións de Amas de Casa e de redeiras Mar da Illa, volveu a telo moi complicado, xa que a calidade e a orixinalidade das obras vai en aumento cada ano.

O premio á mellor barcana foi para “O marítimo”, mentres que o infantil acadárono as “Tartarugas na area”. Polo que se refire ao premio especial do público, os votos depositados na urna outorgáronllo a “A barcana dos Inchopic”. O alcalde, Eduardo Parga, e os concelleiros Miguel Fernández e Iago Espasandín, entregaron os premios aos máis de cen participantes no concurso.

A elaboración das 17 figuras participantes encheu de animación durante toda a mañá a praia de Area Maior. Ás 13 horas rematou o tempo outorgado para a realización das obras e comezou a deliberación do xurado. Todos os galardoados recibiron unha peza de Olería de Buño e os tres primeiros, ademais, premios en metálico. Así mesmo, para todos os nenos e nenas participantes houbo doces.