4. A Consellería do Mar investiu preto de 24.000 euros nas obras de mantemento das instalacións portuarias de Malpica

18Feb 2016

O presidente de Portos de Galicia visitou hoxe a vila acompañado polo alcalde, Eduardo Parga, o concelleiro Miguel Fernández e un representante da Confraría de Pescadores

VISITA-DURAN-6-baja
A Consellería do Mar, a través de Portos de Galicia, investiu preto de 24.000 euros en diversas obras de mantemento no porto de Malpica, consistentes na reparación de avarías eléctricas producidas polos últimos temporais e a reparación e colocación de novas defensas de protección para embarcacións, entre outras actuacións. Así o deu a coñecer esta mañá o presidente do ente público, José Juan Durán, nunha visita ás instalacións na que estivo acompañado polo alcalde, Eduardo Parga, o concelleiro Miguel Fernández e un representante da Confraría de Pescadores.

O obxectivo destas reunións de traballo é coñecer as inquedanzas e peticións levadas a cabo polo sector profesional e tamén por parte dos alcaldes dos concellos nos que se emprazan as propias instalacións portuarias. Desta maneira Portos de Galicia está a disposición do sector para tratar de resolver, na mellor medida posible, cada unha das peticións que se realizan.

Na visita tratáronse outros asuntos como o estado das infraestruturas, e o mantemento e conservación das instalacións portuarias de Malpica. Neste senso destacan a colocación das novas defensas para protección dos barcos que atracan na dársena do porto, así como a dispoñibilidade para o servizo e mantemento, tanto da comporta interior da dársena de Malpica como do seu guindastre.