Mércores 12°
  4. A conselleira de Sanidade visitou as obras do centro de saúde de Buño

2Set 2015

A conselleira de Sanidade visitou as obras do centro de saúde de Buño

O edificio está practicamente rematado e prevese que entre en servizo entre finais deste ano e principios do que vén
540-f-foto

A conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera, visitou hoxe as obras do centro de saúde de Buño, unhas instalacións completamente novas que unha vez en funcionamento poderán atender a unha poboación de ao redor de 1.800 persoas.

O edificio -cofinanciado nun 50% por fondos do Estado, dentro do Plan de Desenvolvemento Rural Sustentable- ten un importe de 624.810 euros, e a superficie que se construíu é de 524 metros cadrados. Contará cunha área médica con tres consultas de medicina xeral e unha consulta de enfermería; e unha área de administración cun arquivo, almacéns e outros servizos comúns, necesarios para o correcto funcionamento do centro.

A obra de construción comezou o pasado mes de febreiro e a empresa agarda tela rematada en outubro. Despois, a Consellería de Sanidade e o Concello de Malpica acometerán os traballos de urbanización da parcela, que inclúen a construción de beirarrúas, zona de aparcamento, accesos e áreas axardinadas. Ao mesmo tempo procederase ao equipamento, que está nestes momentos en fase de licitación, polo que as previsións do departamento autonómico son que o novo centro de saúde entre en servizo entre finais deste ano e principios do que vén.

O de Buño foi o primeiro dunha serie de 15 centros de saúde cuxas obras están xa en marcha ou a piques de empezar, e que supoñen un investimento previsto neste ano 2015 de 20,3 millóns de euros. Estes centros virán a sumarse aos 20 xa rematados e postos en funcionamento, e aos 9 reformados, así como 2 novos consultorios: entre todos eles, prestan servizos de Atención Primaria a 300.000 cidadáns.

“Así, nun momento economicamente tan difícil, na maior crise económica coñecida, fomos quen de buscar financiamento para mellorar as infraestruturas, non só de atención primaria, senón tamén dos hospitais”, observou a conselleira.