4. A Concellería de Servizos Sociais de Malpica organiza unha excursión a Salamanca para as persoas maiores

18Mar 2016

A Concellería de Servizos Sociais e Igualdade de Malpica organiza, como todos os anos, unha excursión para as persoas maiores. A viaxe levarase a cabo do 2 ao 6 de maio e nesta ocasión o destino será a provincia de Salamanca. Os participantes viaxarán acompañados polo alcalde, Eduardo Parga, e pola concelleira de Servizos Sociais, Marisol Blanco.

O prazo de inscrición está aberto ata o 15 de abril ou ata completar as 104 prazas dispoñibles. O prezo da viaxe é de 240 euros por persoa, que inclúe pensión completa agás o almorzo do día de partida e a cea do día de chegada. Os participantes na viaxe deben incluír nas súas equipaxes traxe de baño, gorro e chanclas, xa que o programa inclúe unha sesión de spa.

A empresa Autocares Pedro Pombo encargarase do transporte. A saída farase dende Buño ás 07.00 horas. Os horarios de recollida polas distintas parroquias darase a coñecer nos días previos á viaxe. O programa inclúe visitas a Salamanca, Ciudad Rodrigo, Peña de Francia, Alberca, Béjar, Candelario, o parque natural das Batuecas, San Martín do Castañar e Mogarraz. Neste cartel tedes máis detalles.